Med nya batterier..

..gör vi ännu ett försök med att hålla bloggen uppdaterad!
2012 är vi inne i sen ungefär en månad tillbaka, får se om detta år blir bättre än förra. Trots att 2011 var ett helt okej år för mig, inget större problem eller liknande, vad jag kommer ihåg iaf. ;)

Julen firades på hemmaplan i år (Märsta alltså) tillsammans med Johan pappa, bröder och syster + sambo och söta vossingarna! :) Var mycket trevligt, men saknade så klart min del av familjen! ♥ Nyår däremot firades ute på Djurö tillsammans med mamma, pappa, brorsan, syrran + hennes kille och älsklingen så klart! Vi hade det grymt roligt, en av de bästa nyårsfirandet på länge faktiskt måste jag erkänna. :D

Har påbörjat min 3:dje termin av 7 st (!), på Stockholms Universitet. Har lärt känna ett par riktigt härliga människor under den tiden, det jobbiga är bara att man byter grupper/klasser i början av nästan varje kurs. Men alltid kul att lära känna nytt folk, men nackdelar ibland med det också  så som att lära känna deras sätt att plugga osv. :P Men en rolig utmaning. Går på 5 veckors (!) praktik i slutet av april, spännande!!

Lägenheten har blivit uppdaterad med småsaker, som det kommer komma bilder på när jag orkar. Förhoppningsvis efter detta inlägg om jag inte blir allt för trött.  :P

Tror vi börjar där, annars blir det ett väääldigt låångt inlägg med BARA text! :P
Ha det bra, kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback