2012 11 03

Halloj!
Var ett bra tag sen jag skrev... Kände att det kanske var lite dags nu igen, men ingen aning om hur länge jag kommer orka.. Har så mycket med plugget just nu.. Nästa kurs börjar på måndag igen.. Förskoledidaktik med inriktning mot matematik, spännande då matte inte är min starka sida men med tanke på att det är på förskolenivå så blir det nog bra. :P

Annars så lever jag livet, pluggar sover pluggar och sover.. Haha, roande och uttråkande. :P

Har till och med haft stambyte på lägenheten så bodde i barack i 5-6 veckor, det funkade det också... :P Dock otroligt skönt att flytta upp igen till en "ny" lägenhet. Badrum och kök är omgjorda + all el är bytt, ÄLSKAR badrummet!!! Kanske orkar lägga upp bilder, vi får se. :P

Ha det bäst, kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback