Whop Whop! :D

Goddagens!
Känner mig fruktansvärt positiv och taggad idag, varför vet inte riktigt.
Tog "ledigt" från praktiken idag och på fredag. :) Skönt, då kan jag vara hemma och förbreda lite inför tentan samt att Johans mamma kommer hit på fredagkväll med en av sina vovvar. :)

Annars så vaknade jag vid 10, käkade frukost i lugn och ro. Klädde på mig, ja ni vet det vanliga. ;) Mötte sen upp Channi och tog en promenad och tog en promenad på ca. 9 km. :)

Sitter nu och väntar på att johan slutar jobba så vi kan åka till gymmet och förbränna lite mer! :D Taggad!!
Imorn är det lektion som gäller! Kommer dock inte ihåg tider och plats, men har det uppskrivet så får kolla upp det senare. :)
Hare bra! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback