Lördag 1 juni

Hello! ♥
Första dagen i juni är kommen, riktigt svenskt sommarväder kan  man väl säga också att det har varit idag. Vaknade vid halv9 och solen sken med 22-24 grader ute, såg ut att bli en bra dag. Men ju mer klockan blev ju molnigare (stavning :S?) blev det. Framåt 12-tiden så var det bara moln på himmeln och senare vid 14-tiden stod regnet som spön i backen med 16 grader, burr...

Min mamma och lillebror var och hämtade mig och en gammal tv-bänk min lillebror ville ha, slog liksom två flugor i en smäll: tv-bänken ut till Djurö och tidig födelsedagsfika för min mormor som på Tisdag fyller hela 85 år ♥. Det bjöds på cheescake som min moster gjort med dricka till, hann även med middag, pizza, innan det var dags för mig att åka hem.

Och nu sitter jag vid datorn hemma, ensam.. :P Johan är iväg och spelar dator med några kompisar, kommer hem imorn igen. Saknar honom nu.. ♥

Btw, lite ändringar på bloggdesignen är på sin plats (eller igår :P) Än så länge är jag nöjd, får se hur länge den är tills jag byter eller ändrar någonting. :)

Annars är det nog snart läggdags, eller iaf krypa ner i säng och titta på en film eller någonting liknande. :)
Hare bra, kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback