Onsdag 12 juni

Hello!
Vaknade vid 11-tiden, missade morgonsolningen... Solen försvinner en stund från balkongen på förmiddagen. Den kommer tillbaka vid 12-tiden, så satt där en stund innan Channi  hämtade mig och vi tog en shoppingrunda till Väsby Centrum. :) Fick med mig en n väska (min favoritväska har gått sönder :(( ), 3 linnen, en top, två långkjolar och en vit klänning.
 
Städade lägenheten när jag kom hem vid 16-tiden, gjorde mat åt älsklingen som blev stuvade makaroner och falukorv. :) Resten av kvällen sitter vi väl vid varsin dator.. Om ingen vill hitta på någonting. :P

Linnen nedan är en av de jag köpte med hem idag, ett grönt, ett vitt och ett svart i samma modell. :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback