LISTA

I brist på motivation (igen) så hittade jag en lista hos Cassandra som såg spännande ut. =)

Vad behöver du mest just nu?
Johan ♥ Nog för jag alltid behöver honom men sen jag (vi) vart gravida vill ha honom nära mig och helst av allt att han ska vara hemma hela tiden. Alltid lika jobbigt när han åker iväg på långa arbetspass... Annars är jag ganska beroende av coca-cola zero och lussekatter just nu. :P

Snarkar du? Nja.. vet ärligt talat inte. Johan påstår egentligen det men inget jag vet om, haha :D

Brukar du skratta för dig själv? Ibland.

Kramar eller kyssar? Kramar! Det är så mysigt, men kyssar också såklart. ;)

Vad lyssnar du på just nu? Julmusik och blandat

Vad har du gjort i dag? Övningskört på motorväg för första gången. :D *läskigt* Handlat och tittat på första "Star Wars" filmen till middagen, måste ju plöja igenom alla nu innan tisdag då vi ska se den nya på IMAX i Mall of Scandinavia.

Vad gör du just nu? Skriver denna lista och lyssnar på musik och mannen som spelar sänka skepp i bakgrunden.

Hur svarar du i mobilen? "Camilla" eller "hallå" beroende på vem som ringer och när. :P

Antal timmar sömn inatt? Öhm en bra fråga. Vaknade ju kl.03 inatt och somnade inte om fören 5-tiden ungefär. Åt frukost vid 10-tiden och la oss väl vid 22-tiden igår.

Vilka yrken har du haft? Förskollärare

Favoritdryck på morgonen? Ett glas jucie eller glaset med läsk från kvällen innan, haha :D

Vilken film såg du senast? "Star Wars: Episode I - The Phantom Menace"

När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan 21-22 tiden

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag. Kände ganska med en gång när jag träffade Johan att jag träffat mannen i mitt liv och att det var han jag skulle gifta mig med. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback