Se upp!

Igår fick jag hem papper från transportstyrelsen om att jag blivit godkänd till att få övningsköra. :D Så nu inväntar vi bara den 14 oktober då Johan haft sitt körkort i 5 år så ska han ansöka om att bli handledare åt mig. + att min svägerska ska gå en handledarkurs också, så att hon kan köra med mig när Johan jobbar. :)
 
I lördags var vi nämligen på handledarutbildning så allt sånt är klart, så vi inväntar som sagt bara den 14 oktober nu. Så då ska jag ut på vägarna. Så passa er alla bilister! ;)
 
Så min plan är att ha körkort innan bebis kommer i April. :D Bara ge järnet och hoppas min energi kommer tillbaka så jag orkar läsa lite i körkortsböckerna om dagarna också. :P
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback