Söndag 18 oktober

I förmiddags mötte jag upp en vän i centrum och fikade lite, eller lite och lite. :D Blev prat om allt möjligt i ca.2 timmar. Jättekul var det iaf och jag hoppas det blir fler gånger. :D Fick även en tröja av henne som passar perfekt! :D
 
Tog även en sväng förbi Kronans Apotek och frågade om deras babybox men icke, den var tydligen slut och kassörskan viste inte när den skulle komma in igen. Fick med mig lite annat gott iaf, showergel och handkräm från LCC. De luktar så himla gott! ❤
 
Igårkväll var min lillasyster och hennes sambo och söta lilla Denise på middag, det blev taco och massa rester kvar. Så min lunch/middag blev idag nachotallrik och gud så gott! :D Blir väl en tallrik filmjölk och banan eller en smörgås om ett par timmar innan det är läggdags.
 
 
 



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* M O A

Åh vill också testa produkter från hennes märke!! Hört att gravidoljan som finns ska vara grym!! :D

Du får gärna ställa en fråga till min frågestund som jag har! Kram :D
Länk -> http://moaahlgren.com/2015/october/fragestund.html#comment

Svar: Ja jag har hört lite blandat om gravidoljan men faktiskt beställt den, så ska ge den en chans iaf. :)
Artondejuni ♥

2015-10-20 @ 12:08:28 | http://moaahlgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback