Arkivletande en fredagskväll

Tycker det är kul att gå tillbaka och titta i arkivet här i bloggen, ibland hittar man lite roliga saker man skrivit om eller bara konstiga tankar. :P Att kunna gå tillbaka är både rolig och skrämande kan jag tycka faktiskt, just för att man kanske påminns om en jobbig tid eller undrar hur sjutton man tänkte på den tiden. :P
 
Den här bloggen går tillbaka till Mars månad år 2008. Minns att jag hade en annan blogg innan dess men raderade den, men kommer inte ihåg varför. :P Men ser nu att jag fortfarande har den tidigare bloggen kvar. :O :D Den går tydligen till November månad 2007! Nu vet jag hur resten av denna fredagskväll kommer spenderas, haha. :D

Men när jag gick genom lite kategorier i denna blogg så hittade den här gamla listan. Och upptäckte att jag aldrig skrev klart den. Skulle vara en rolig grej att fortsätta med nu kanske, vad tror ni läsare om det? :)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Cassandra

visst är det roligt!! Jag har också bloggat sen våren 2008. Älskar att gå tillbaka i arkivet i bland. Vilken minnesskatt man har!

Svar: Ja verkligen, det är så roligt att läsa gamla inlägg och minnas! :) Tänk om ett par år när man går tillbaka och läser om denna graviditet :D
♥ CT - ArtondeJuni ♥

2016-02-19 @ 20:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback