Fettisdagen + Pannkakans dag

Ingen har väl undgått att det är både pannkakans dag och fettisdagen. :P
Personligen är jag inte så förtjust i semlor, så jag fick en skål med lösgodis utav mannen istället. ♥ Egentligen så skickade jag ett sms till honom om lösgodis, men fick inget svar så trodde inte han skulle komma med det, men tji fick jag. :) :) ♥ Och till middag åt vi som ni kanske kan gissa, pannkakor. :)

Annars så har min dag bestått utav soffläge framför tvn tillsammans med hårbollarna. :) Första gången på länge BÅDA katterna ligger och myser på mig. ♥  Varmt efter ett tag men mysigt.
Hur har er tisdag sett ut? :)

 
 



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Cassandra

oh vad gott!! Både med godis och pannkakor!!! Måste nog göra pannkakor någon dag, varit sugen på det alltför länge nu!!

2016-02-09 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback