Fotbollskväll :P

Halloj!
Efter en relativt okej dag, så har jag landat framför tvn där det nu är fotboll som gäller. :) 

Vaknade när Johan gick till jobbet imorse kl.6. Utvilad liksom, så la mig i soffan med kattsällskap och tittade på nyhetsmorgon. :) Börjar bli en rutin nu när man går hemma, haha.

Vid 11-tiden började jag klä på mig, ja det tar en stund för mig nu för tiden. :P Tog en promenad i snigelfart upp till jobbet för att lämna mitt läkarintyg och hälsa på alla underbara kollegor samt fixa lite med datorn åt dem. :) Hemma till strax efter 14 ungefär, en promenad som vanligtvis tar 10 min för mig tar nu ca.30 min. Aka snigelfart nu för tiden. :D 

Så har mer eller mindre legat i soffan sen jag kom i eftermiddags med en öm höft och rygg som värker... Dessa två månader får gärna gå fort nu så den lilla där inne kan komma ut och mysa istället för att sparka på mina revben och blåsa. :P

Men till rubriken, fotboll nu. Svärfar kom över och tittar. Johan har även burit ut och kopplat upp tvn från sovrummet till viaplay, då svärfar och Johan hejar på olika lag. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback