Tidsfördriv = Babyfilt

Nu när jag går hemma fram till bebis tittar ut måste jag ju ha något att sysselsätta mig med. :P Så efter mycket läsande, velande fram och tillbaka osv. bestämde jag mig för att utmana mig själv och börja virka. :D

Fick låna boken "Virkskolan" av min svärmor och köpte sen virknålar och garn. Letade massa på internet och youtube om mönster och instruktioner, tills jag hittade en rätt enkel. :P

Detta kommer (förhoppningvis) bli en babyfilt. :D Just nu går det framåt, men har svårt att se ett resultat av det hela, haha. Men hoppas väl jag bli nöjd, annars får Johan ta den och använda som trasa eller liknande. :P
 



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Joanna- 8 Självmordsförsök senare- Livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom

så kul att virka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback