Ett steg på väg =)

Ett krav eller "dröm" jag haft är att kunna sätta babyskyddet/bilstolen på barnvagnen. Skönt när man åker och handlar och slippa bära upp bebis ur bilstolen för att lägga i vagnen. Ja, bekvämligheten själv är jag. ;)

Vi fick ju en barnvagn nästintill gratis av ett par bekanta. =) Därtill fick vi också ett babyskydd/bilstol, MEN eftersom jag vill kunna ha babyskyddet på vagnen så har jag letat som en galning efter en adapter till vagnen. Och Emmaljunga är så speciella att de inte skickar sina produkter utan man måste hämta i butik och självklart ligger närmaste butik en bit ifrån oss...

MEN efter ett tid sökande har jag nu äntligen hittat och köpt en adapter som passar på vår vagn. Blocket är underbart ibland och nära var det, Upplands Väsby. Så vi är nyss hemkomna efter en tripp dit och en adapter rikare. :D

Så med adaptern som passar till barnvagnen och är det bara ett babyskydd/bilstol som fattas. =) Har turen att två modeller ska passa på adaptern, men nu är frågan vilken är bäst egentligen? :P

BeSafe iZi Go X1 eller Maxi-Cosi Cabriofix
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback