Fredagsshopping :)

 
Godkväll! :)
Fredagskvällen har varit lugn och likaså hela dagen, Johan har varit ledig. :) Har tvättat lite och ringt och fixat lite småsaker inför vårt kommande projekt, som jag tänkt skriva om snart. :D

Smärtan i ryggen gör sig påmind var och varannan dag nu. :( Inatt vandrade det även ner mot höfterna, så inte kunnat sovit så bra natten som var pga smärtan. Tar en dag i taget just nu känns det som... Men planerar att jobba måndag-onsdag kommande vecka iaf. För att på onsdag eftermiddag ha läkartid om eventuell sjukskrivning.

Vi planerade dagens middag igårkväll, men upptäckte inte förrän idag att det fattades en viktig "ingrediens" bearnaisesåsen (!). Så vi åkte upp en sväng till ICA MAXI för att handla och jag passade på att utnyttja de rabatter jag hade på Kappahl. :P 2 st 20% rabatt och en på 25%. :) Så det blev lite smått till bebis. ♥ Faktiskt så var det Johan som hittade pyjamaserna där i butiken då jag var inställd på andra kläder jag sett på hemsidan. :)

Hur har er fredag sett ut? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback