14 dagar kvar - 95 %

Idag är det exakt 2 veckor - 14 dagar - kvar till bf. Men det betyder ju inte att han kommer exakt på den dagen utan det kan till och med vara 4 veckor (!) kvar eller till och med imorn... :O Men vi hoppas han kommer snart i vilket fall som helst. <3 Jag har den 10 april i huvudet, så blir spännande att se när han väl kommer. :)

Har annars idag eller nu på kvällen faktiskt fotat magen lite. :) Äger ju en systemkamera och ville ha lite "finare" bilder än bara de jag tagit hittills varje vecka. Sagt och gjort. Riggade upp ett lakan och tog några bilder. Men eftersom jag är så kräsen på bilder, tror jag att utav 22 st var det 7 jag tycker om. :P Haha, så dessa 7 har jag iaf redigerat lite.

Visar en av bilderna här, får se om de andra kommer upp någonting framöver. :) Imorn går vi också in i v.39 (38+0) så det inlägget kommer imorn och veckans bild på magen. ;)
 



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Cassandra

Så härligt att det närmar sig! Så fina bilder :)

2016-03-24 @ 09:12:49 | http://cassandra87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback