Nytt bloggutseende

Länge har jag suttit och tittat på bloggens utseende och inte kännt mig riktigt nöjd med det... Har nu efter en stund fixat och trixat lite med både färger och headerns utseende OCH tror jag är nöjd, för tillfället iaf. :)

Så nu kommer bloggen gå i blått, kändes rätt just nu när bebis snart är på väg ut hoppas vi. :D Ny profilbild blev det i headern också. :)
En av de favoriter jag fotade igår med systemkameran, som jag redigerat och trixat till lite dock. Vad tycker ni om det nya utseendet? :)

Ska snart bege mig över till svägerskan, tiggde in mig på middag och film hos dem, hihi. :P Katterna är utmärkt sällskap men lite tråkiga att prata med, haha. :D Blir taco till middag och någon film. :)

Imorn kommer Johan hem från sitt sista arbetspass på 5 veckor (!).
Så han kommer vara hemma med mig och bebis (när han tittar ut) fram till början av maj! Ska bli så skönt! ♥
Hur ser er torsdagkväll ut? :)
 
 



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

Mysigt! Jag ska kolla på lyxfällan o torka snor:)

2016-03-24 @ 19:28:32
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Casssndra

vad mysigt med så lång ledighet tillsammans! Jätte fin design!

Svar: ja det ska bli riktigt skönt. :) speciellt nu när bebis kommer när som helst, hoppas jag. :P och även få komma i ordning i nya huset ordentligt i lugn och ro. :)
♥ CT - ArtondeJuni ♥

2016-03-25 @ 10:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback