Söndagsnöjet

Ska snart iväg till Kista Galleria med Johan och hans syskon. :)
Vi ska gå på bio, nya "Batman VS Superman". Hoppas den är bra.

Men först ska vi äta lite mat där, jag är så sugen på pannkaka med nutella. :D :D
Som jag tar nästan varje gång vi är där, men den är såå good! :D
Hoppas dock jag orkar gå runt där i gallerian, känner att mina ben har börjat samla på sig vätska. Igår satt vi och spelade datorspel långt in på natten, njaa till 01 iaf. ;) Men när jag sen gick till sovrummet gjorde det så ont och mina ben såg ut som två tjocka trästockar. :D

Som tur är är det "bara" 10 dagar kvar till bebis kommer ut, hoppas jag. Men en röst i bakhuvudet säger att jag kommer gå över tiden... Orkar inte! :P
 


Hur ser er söndagseftermiddag ut? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback