Mors dag 2016 ♥

Grattis alla mammor! ♥
Att få vara mamma åt denna lilla varelse är det bästa i hela mitt liv, oövervinnerlig kärlek! ♥
Fick en puss och ett grattis av bebis på morgonen, men saknade en blomma alternativt någon present. ;) Första mors dag händer ju bara en gång... Jag har ju ändå burit denna lillgris i 9 månader och "tryckt" ut honom (dock via kejsarsnitt)
 
Milo var finklädd dagen till ära. ♥
Vi var även till min mamma och grattade henne. :) Sen jag flyttade hemifrån för snart 7 år sen (i september) så har hon alltid fått en orkidée utav mig och i år var jag nästan på väg att hoppa över den traditionen för att hon fick en tavla utav mig och mina syskon, men jag kunde inte frångå min tradition, så det blev en liten gul orkidé iaf. ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback