Natti.

Såg som sagt på Hancock nu ikväll. :) Resencion ligge uppe här på bloggen. =)
Och nu tänkte jag hoppa i säng, får se om jag lyckas övertala älsklingen också. ;)

Imorn åker jag till Tyresö vid 13.30-14.00. Vet inte exakt, men vi får se. Har tänkt att läsa lite om mobilbloggning också, så ett litet mobilinlägg kommer nog under morgondagen. :):) För er som vill veta hur man gör, läs här!

Annars har jag inte så mycket att säga just nu, så jag önskar er alla en god sömn. :)
Och hoppas ni också haft en lika bra dag som mig. :)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* SHORTY ♥

godnatt :) förresten, hur gör du för att mobilblogga? måste man spara sin adress någonstans som en förinställd mottagare eller något liknande? jag skulle vara jätte tacksam om du kunde hjälpa mig. Provade en gång men det funkade inte, men pengar drogs :(



2008-08-01 @ 23:54:32 | http://pey.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johanna

Hej! Superfin & trevlig blogg. Sysslar du med gratis design? Skulle så hemskt gärna vilja ha en ny och undrar om du vill göra om bloggen? Kram

2008-08-02 @ 09:34:10 | http://johannavk.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Lycka till med mobilloggningen.............

2008-08-02 @ 10:08:35
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* JOSEFINE

godmorgon :)

2008-08-02 @ 10:19:49 | http://josefiner.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Erika

fin blogg :)

2008-08-02 @ 12:29:30 | http://somgravitation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback