Ålandstripp <3

Heej bloggen. =D
Härligt med folk som varit här idag och kikat. :D Över 100 st nu, + fler blir det eller hur? ;) Annars då så åkte hemmifrån med 6.03-bussen, M/S Isabella. Gick runt där, shoppade, skrattade, drack (cider för mig, bärs för älsklingen) och spelade massa kort. Ni vet den där kortleken med ett tecken man ska göra när man har par, iaf, den spelade vi. :D:D:D Skiit kul!! + på enarmade banditer, jag har både tur i kärlek och spel. Det ni. ;);) Gick + en hel del faktiskt. =)=)

Men iaf, närmare 13 tiden så böt vi båt till M/S Amorella där det fortsattes dricka, spela kort och skratta. Umgås helt enkelt. =D Käkade gjorde vi också. Salllad med gurka, keso, kyckling, feta ost <3, ananas för min del. =) Jättegott.

Och en hel del godis blev det också, dock mer till älsklingen än till mig, måste tänka på tänderna.... Haha, det går ju bra.. :P haha. + en hel del andra saker så som skor, örhängen och 2 böcker. =)=) Bilder kommer. :)

Nu ska jag se på fotboll och dricka cola. =)
Vad har ni gjort under denna dag?
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback