Valborgsmässoafton, 30 april.

Hej mina läsare!
Äntligen känner jag att det finns ork för lite uppdatering. :) För er som inte vet har jag kommit hem ifrån operationen som jag gjorde i måndags, eller kom hem igår men var helt slut då så orkade inte skriva här då tyvärr.

Men som sagt, operationen gick jättebra trotts att det tydligen tog längre tid än vad som var beräknat. De var tydligen någor problem med att få käkarna på rätt ställe, men till slut lyckades dem. Och nu sitter jag här hemma igen! Är så otroligt skönt att vara hemma igen. Ansiktet är fortfarande grymt svullet så inga bilder ännu, tyvärr. ;) Kan bara äta flytande.. Börjar kännas lite i magen att man inte får tillräckligt därför så ska jag ta och äta ordentligt resten utav dagen.

Älsklingen kommer ut imorn. :D Inte träffat honom nu sedan den 18 april, så det ska bli skönt att få träffa honom! :D:D Förhoppningsvis kommer mina datasaker jag har beställt också, så vi ska mecka ihop den. :) Annars blir det att bara ta det lugnt denna helg. :)
Hoppas ni har det bra.
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback