Onsdag, 11 februari.

Hello!
En trött bloggerska som skriver, haha. Varit uppe sen kl.6 och väckt syskonen så att de inte missar buss/skolan. Så nu är det bara brorsan som är kvar och han sticker iväg vid kl.8. Så då ska jag ta och få ett par timmars sömn till.

Mamma och pappa sitter just på flyget till Mauritius. Jag är såååå avundsjuk så att det inte är sant! Jag vill också åka till ett varmare land och bara ta det lugnt. Men det får bli någon annan gång för mig, när jag har råd att betala för min egen resa. :D:D De kommer inte hem fören den 26 februari, så tills dess är jag och syskonen hemma själv. :) Ska bli grymt skönt, men liite jobbigt eftersom jag då är äldst och måste tvätta, laga mat osv. Iofs så får de andra också hjälpa till men jag som får ta störst ansvar om man säger så.

Idag så blir det inte så mycket för mig, ska starta en tvättmaskin sen så att syskonen får sina matchkläder till helgen. Sen så måste jag planera ut en alla <3 dagspresent (stavelse?) till älsklingen. På lördag är det ju 14 februari. :) :) Älsklingen kommer ut hit, så vi får se vad vi hittar på, en bio kanske efter brorsans match. :)

Nää, sängen kallar nu igen. ;)
Ha en bra dag.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sophie

Gud vilken vacker bild du har högst upp ! :)

2009-02-12 @ 18:01:58 | http://loveandhate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback