Onsdag, 27 maj.

Godkväll!
Får bli en liten sen uppdatering idag, har inte orkat lägga ner tid på att skriva så mycket idag. Har varit allmänt seg idag faktiskt, gick inte upp fören efter kl.12 idag (vilket är tidigt för mig, vanlig tid är efter 14.00...)

Segheten kanske har berott på att jag fått veta en mindre trevlig sak inatt, Johan kommer inte vara ledig när jag fyller 20 år och inte heller midsommarhelgen som är dagarna efter jag fyller år i år. Så det är lite tråkigt, jag får försöka underhålla mig på något annat sätt istället då. Kanske med en systemkamera, mamma..(!) ;)

Vädret har inte varit det bästa idag, så har inte kunnat pressa i solen heller. :( Solen har ju iofs varit framme idag men det har blåst en hel del vilket gör det mindre skönt att pressa. :( Så har tittat på tv:n med syskonen som är förkylda och spelat dator stora delar av dagen. :) Skönt det också.
Nä, nu ska jag försöka underhålla mig några timmar till innan jag kryper ner i säng.
Hoppas ni haft en bra dag. :)
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback