Tisdag, 22 februari.

Många nära tjatar på mig att uppdatera bloggen, så kanske dags nu. :P Dock svårt att hinna med när man pluggar och alltid har någonting att läsa till dagen efter... Men det är det härliga med pluggandet, alltid någonting på gång. ;) Så dagarna bara rinner iväg känns det som just nu, det är måndag och sen är det fredag igenl. Och helgerna vara springer förbi även dem.

Annars går allt bra, jag har gått in i den andra delen av den första kursen i skolan. Och på måndag går jag ut på 2 veckors VFU (versamhetsförlagd utbildning) alltså praktik på svenska. ;) Det kommer ske i Upplands Väsby kommun, dock vet jag inte vilken förskola/skola ännu men för veta det förhoppningsvis snart. :) Så resvägen blir inte allt för lång och det är skönt! :D

Ledig idag eller aktivitetsfri dag som Emil, Johans brorsa, kallar det. Så en tvättmaskin är igång just nu, 1-2 kvar. ;) Och snart tänkte jag ta tag i litteraturen som ska läsas tills på onsdag och fredag. :)
Hoppas ni har det bra, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Woho:D

2011-02-22 @ 15:35:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Linda

Tycker att du nästa gång du ska ut på praktik (som det heter på svenska) kan önska att du kommer till Karusellen här i Väsby. Det är där Natalie går nämligen. :-)

2011-03-02 @ 19:05:01 | http://fam-autio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback