Torsdag, 24 februari.

Tjoho!
Att gå ur sängen imorse med en termometer som visade -19 grader var inte alltför lockande, så genom det fick jag stressa lite grann.
Låg nämligen i sängen till strax efter kl.7 och min buss gick 7.35. Tur och väldigt skönt att jag endast behöver gå ut 5 minuter innan bussen går nu för tiden. ;) Men upp och iväg kom jag iaf i tid, buss och tåg fungerade perfekt för en gång skull. ;)

Schemat för dagen var en basgruppsdag i Väsby kommunhus för att prata lite mer inför VFU-perioden som börjar på måndag. Fick även veta vart jag ska vara, äntligen, och vem min handledare blir. Så vid lunchtid kom våra handledare och plockade upp oss för att äta lunch tillsammans och prata lite grann. Efter det åkte vi ut till förskolan där jag ska vara, kikade runt lite grann och pratade lite mer ingående om VFU-perioden och min uppgift osv. Känner på en gång att där kommer jag trivas jättebra, så det ska bli kul. :)

Precis käkat lite mat, panpizza för att jag inte hade någon ork att laga mat själv. :D Johan är och städar med sin pappa i Uppsala så de kommer förhoppningsvis snart hem igen. :)

Imorn är det fredag och jag har ett seminarium att gå på endast och sen skriva en sammanfattning utifrån veckans föreläsning. Sen blir det hem, handla lite grann och baka till  kvällen. Ska nämligen till en utav Johans jobbarkompis med flickvän på middag. Så vi ska göra efterätten. :)
Hoppas ni haft en bra dag, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Och snart kommer vi på middag hos er :P

2011-02-24 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback