Taco + serier och snart godnatt!

Det blev det taco till middag här hemma, tittade på lite film och nu sitter vi vid varsin dator... :P
Imorn är det söndag och här hemma vankas det bullbak. :) + att jag måste ta ner sovrumsgardinerna och sy upp dem. Har gjort det en gång med sån där fåll-fix men med två små katter som leker överallt har de lyckats fransa upp gardinerna och dragit bort fållen och jag måste sy upp dem med tråd så får vi om de blir bättre då.

Annars är det måndag snart, igen, och jag är "ledig" fram till onsdag då jag har examinations redovisning. Så blir att ta det lugnt och läsa lite grann (mycket). :P Ska göra ett studiebesök på några förskolor så eventuellt blir det på torsdag, men ska höra med mina gruppkompisar hur det blev under veckan så jag vet. :P

Nu ska jag ta och se de serier vars avsnitt jag har missat under dessa två veckor med praktik då jag har varit helt slut när jag kommit hem eller haft annat jag måste ha fått gjort. :) Sen ska jag ta och sussa säng, så som Estrada gör på bild nedan! :) Ha en fortsatt trevlig kväll/natt/helg! Kraam ♥




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* therese

Sv: ja, jag är riktigt nöjd med det men det kostar ju, men det är det värt!

2011-10-16 @ 21:23:08 | http://tinythess.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Helena

fin kise

2011-10-16 @ 21:35:30 | http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback