Bikarbonat :P

Idag köpte jag med mig bikarbonat hem efter jobbet, tänkte jag skulle prova det här testet som ska kunna förutspå bebisens kön. :D Så imorn ska jag prova det, går även in i v.14. Tiden går fort fast man inte tror det ibland. ❤
 
Mannen vill ju ha en liten pojke medans jag vill ha en flicka. MEN om jag ska gå på magkänsla (och min dröm jag hade innan plusset, vilket jag kommer skriva om lite senare) så lutar den mer åt en pojke. Så ska bli spännande att se hur detta test blir imorn och om det stämmer sen när bebis bestämmer sig för att titta ut i världen. :) :)
 
Testet:
Ta 1-2 teskedar bikarbonat i en plastmugg, kissa i den eller i en separat mugg och häll sedan i bikarbonat.
Rör om i muggen.
OM det inte händer NÅGONTING med blandningen väntar du en flicka.
OM det börjar bubbla/pysa om blandningen väntar du en pojke.
 
bild från google
 



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Linnea

Haha visst är man knäpp med alla dessa test? Man är så ivrig att veta vad det är för en där inne i magen :D Jag gjorde detta testet 2 gånger och det visade flicka båda gångerna men vi ska få en liten pojke :D

Svar: Ja verkligen, man blir så nojig. :DJag har testat med bikarbonat 2 ggr med en veckas mellanrum och får samma reslutet, alltså en flicka. Blir väldigt spännande den 11 november då jag har rutinultraljudet om det stämmer eller ej. :P
Artondejuni ♥

2015-10-07 @ 09:08:27 | http://linneahorsner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback