Alla ♥ dag

Har man inget vettigt för sig på alla hjärtansdag passar man på att shoppa lite. =)
Lekmer har upp till 70% rabatt på vissa av deras produkter fram till imorgon, den 15/2.
Här hittar ni alla produkter.

Jag har mer eller mindre varje dag suttit och tittat på en babysitter därifrån OCH såg nu att den var på 64% rabatt så var tvungen att slå till. Babysittern finns i 3 olika färger.
 
Det fick även följa med ett täcke/överkast i beställningen som jag tittat på, ifrån märket Kids Concept som jag fastnat för. Finns många fina saker från det märket och bebisrummet kommer nog att innehålla en hel del därifrån.

Samt 2 pandakuddar som ska vara med ergonimisk form, för att förhinda skall asymmetri och minimera kvävningsrisk samt behålla nackens raka linjer. =) Så tanken är att ha en sån i vagnen sen till bebis så får vi se om den är bra eller ej. =)
 
 
 



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Cassandra

Så fina saker! Ska in och kika också. Hittade inget spjälskydd eller badbalja på Ikea så kanske kan fynda det :)

Svar: Ja det fanns en hel del saker där. Men jag föredrar Jollyroom bättre, de har bättre utbud tycker jag. Dock inte rea just nu vad jag vet. Men har en hel bokmärkslista på datorn med saker därifrån jag vill ha. :D haha
♥ CT - ArtondeJuni ♥

2016-02-14 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback