Fredag

Hej på er!
Ytterliggare en vecka som sprungit iväg snart, skönt att det går fort men läskigt också inför allt som ska komma. :P
En av få dagar på länge jag varit tvungen att gå upp tidigt, haha. Det för att Johan och jag har varit på en utav de två föräldrakurserna vi är anmälda till. Denna handlade mycket om första tiden efter förlossningen och angående amning, anknytning och massa tips och råd. :) Intressant faktiskt! Men kände igen en hel del då jag läser mycket på internet, haha, och i gravidgrupper på FaceBook. :) Nästa vecka ska det handla mer om att föda och smärtlindringen, så den ser jag fram emot. :)

När kursen var slut begav vi oss för att handla lite inför helgen och kunde inte låta bli denna bodys som hängde på barnavdelningen, dock i strl.62 så bebis får lite att växa i också. Tyckte den var så söt!! :D
 
 
Kvällen och resten av helgen blir nog lugn, Johan är ledig så ska eventuellt kanske börja packa lite inför flytten. Men vi får se. :) Imornkväll kommer Johans sida av familjen över och äter middag och tittar på melodifestivalen, blivit som en liten tradition de senaste åren. :) Dock kanske mer spikat i sten detta år än förra då det blev mer spontana middagar innan melodifestivalen, men i år turas alla om att bjuda på mat och sen titta på tvn. :)

Hur ser er fredag och helg ut? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback