Lördag 9 Januari.

Godkväll! :)
Älskar verkligen helgerna just nu! Så skönt att vakna i sin egen takt, om man inte räknar med att ena katten försöker ta sig in i sovrummet i ca.1 timme... :P Känner att den här gravidkroppen börjar bli riktigt tung och då "bara" v. 28 nu. :) En bit kvar jag vet, och ja det blir värre, jag vet...

Annars jobbar Johan den här helgen, alltid lika tråkigt när han jobbar helger tycker jag. :( Har plockat bort lite av julen, men får vänta till nästa helg så Johan kan hjälpa mig med gardinerna. Blev helt slut idag när jag endast plockade ner alla julstakar och stjärnor. :P Och som alltid tittar på bebissaker. Idag har jag fastnat för en babysitter, haha! Tycker den är jättefin och neutral i färg och funktionerna verkar rätt okej, även om man kanske inte använder alla. :P Men att kunna "fälla/vinkla" ner om bebis somnar verkar smart tycker jag. Finns här, på LekMer.

Ser annars framemot morgondagen, blir hämtad av mina föräldrar och möter upp Johan vid ett hus vi är intresserade utav. :D Ska bli så spännande, tredje husvisningen vi går på. Och nu håller vi tummarna att inga andra jävlas och budar på detta! :D Vill så gärna ha eget nu och större när bebis snart är här. ♥

Nu ska jag ta en dusch och sen bädda ner mig i sängen och hoppas på att någon bra film går nu. :P Ryggen börjar kännas av nu igen lite, så vila står på schemat. ;)
Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback