Fredag, 25 april.

Hejdär.
Är hemma en snabbis för att packa och duscha, åker hemmifrån 12.15 för att hämta Sanna och åka vidare till hallen och därefter går det emot Mora kl.13. =)

Dagen började med att jag åkte ifrån älsklingen halv 8, eller samtidigt han har ju skola. Och jag kom hem vid 10 rycket, sedan har jag pulat omkring här hemma. Tog ut vovven en stund också i det fina vädret. =) Jag kan också berätta att kl.7 var det redan 8 grader varmt ute. =)=) Just nu ligger kameran på laddning sen tänkte jag lägga upp dagens outfiten och lite bilder jag tog i torsdags som jag glömde lägga upp igår. =)

Efter det så tänkte jag duscha, och sen blir det inte så mycket tid kvar. Och tyvärr kommer jag inte kunna blogga under hela helgen, kanske kan lyckas slänga in något mobilinlägg, vi får se. =) Men annars får ni klara er, men jag är tillbaka på söndag eller måndag, beroende på när vi kommer hem ifrån Mora på söndag.

Hoppas ni får en trevlig fredag och helg. =)
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback