Lite nytt.

Hejdär. =)
Jag har sett att efterfrågan av min designhjälp har ökat och har då kommit upp med ett nytt system, som även många andra bloggerskor använder sig av. Hoppas de inte tar illa upp nu.

Men iaf, ni kan läsa HÄR vad det är som gäller från och med nu. =)
Jag hoppas inte att det är för mycket begärt utav er,
då jag faktiskt lägger ner en hel del tid med alla designer jag gör till er...

Och för er som redan har mailat mig innan detta uppdatering,
så gör jag ju självklart era först och även gratisdå förståss. =)
Ha det bra, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

Vilken bra idé :)

2008-04-08 @ 23:09:34
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* denise

HJÄLP, ja vet inte om du kommer ihåg mig, men du fixa min fina bloggdesign, och nu råkade jag radera den när ja var inne på en kompis blogg och skulle hjälpa honom:/ fanfanfan, snälla kan du hjälpa mig?(A) tack på förhand
(panik, gråter nästan)

2008-04-08 @ 23:26:55 | http://dld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback