Home again.

Jahapp mina läsare, då är jag hemma igen. Eller var det till halv 4 iaf. Inte orkat plocka upp datorn och sätta mig för att skriva, istället satte jag mig vid tvn för att titta på Top Model och därefter Pussycat Dolls. =)

Och nu står plåten med pannkakssmeten i ugen. ;) Japp, ikväll blir det ugnspannkaka. MUMS. Kommer inte ihåg när jag åt det senast faktiskt, så sjukt länge sen är det. Sen ikväll är det inget planerat, antar tv-tittande om det finns någonting bra på den. Annars bloggning.

Hur ser er kväll ut?
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Frida

Heej tack för komentaren! =)

Jag trodde jag och mina två kompisar va dom enda som gillar Pussycat Dolls men tydligen inte =) <33

2008-08-06 @ 19:40:19 | http://lillajag12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback