Onsdag, 6 augusti.

Hej bloggen.
Precis käkat en smörgås och ett glas jucie. + en mumsig kaka eller två. ;) hihi. Älsklingens "mamma" bakade igår var det, och hon gör så otroligt goda kakor och bullar. + maten ska vi inte tala om. Inte snabbmat här inte. ;)

Idag då, mulet och tråkigt trotts att solen kikade fram en liten stund. =) Hoppas den fortsätter med det. Jag börjar bli trött på regn och att sitta inne bara. Men men, det är så vädret vill tydligen.. Inget speciellt händer idag, tänkte ta mig hemmåt senare idag. Har varit här sen i fredags så dags att röra sig hemmåt nu tycker jag. Dock vill jag inte det... =(

Hur ser er dag ut?
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Natta

För mig är det trist träning som gäller. Så tråkigt att cykla dit när det blåser så. Annars ska jag bara vara hemma och slappa. :(

2008-08-06 @ 14:40:21 | http://nezzzan.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ★ m a l i n .

Åh vad gott det låter med hemlagad mat och kakor! :)

2008-08-06 @ 15:46:35 | http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback