Den senaste månaden.

Jahapp, då börjas det igen. :P
Ärligt talat så har jag inte gjort så mycket den tiden det har varit bloggpause här. Mest varit hos antingen Johan eller hemma. Bara tagit det lugnt, letat jobb osv.

Var däremot den 20 nov på KS (karolinska sjukhuset) på ett möte om min käkoperation jag skulle ha gjort hösten 08, men som sagt, vi pratade lite och de visade och förklarade hur allt skulle gå till osv. Förhoppningsvis så kommer operationen äga rum i april månad så tills dess fortsätter jag gå hemma och leta jobb.

Jag var också ett par dagar barnvakt så lite pengar får jag in, dock ingen månadslön som jag skulle vilja. :P Haha, men alltid någonting är det iaf. =) Första advent har också paserat och snart är det andra advent. Och innan man hinner blinka är det julafton. Och denna jul är vi en till vid bordet, Johan ska nämligen fira med oss igår. Och vid nyår åker vi till Arboga där hans mamma bor för att vara där under nyår, var ju där förra året också :)

Nää, mycket text nu. Lägger in en bild på mig där en gång skull, btw jag har färgat håret, svart för er som är intresserade ;)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* johan

vilken fin bild :)

2008-12-05 @ 16:07:48
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mamma

Kul att du är tillbaka!

Kramiz

2008-12-05 @ 16:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback