@ my love

Hej på er läsare. :)
Hoppas ni haft en bra dag och varit ute och solat. :P Dock har jag inte gjort det idag, brände mig ju igår då jag satt barnvakt. Och sen så har jag inte haft tid idag. Eftersom jag gick upp vid 10 och duschade, packade väskan och tog halv 2 bussen till älsklingen. Och efter några timmar hos älsklingen så har vi hunnit ätit (pannkakor som alltid på torsdagar) och självklart myst en hel del. :) Jätteskönt att vara i hans närhet igen, saknat det under dagarna vi inte kan träffas pga att han jobbar.  :(

Och han gick nyligen iväg på sin träning, tänkte att jag skulle följa med. Men så blev det inte riktigt. Eftersom de bara har fysträningar just nu är det inte så intressant att sitta och titta på dem. :P En annan gång kanske jag föjler med. :):)

Så jag ska kolla runt på bloggar här nu och titta på tv. :) Johans far sa någonting om glass och hallon förut. ;);) Det låter inte helt fel det. :):) hehe.

Hoppas ni får en fortsatt bra dag.
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback