Tisdag, 29 juli.

Hello.
Ja, jag vet. Lite dålig uppdatering ifrån min sida idag. Men jag åkte ju hemmifrån halv 9 imorse och kom hem vid halv 7 ungefär. :) Var ner till Flen där min mammas farbror och hans fru bor. :) Jättemysigt att åka iväg och spendera hela dagen där. :):)

Fick lite fika när vi kom dit och sen tog vi en liten sväng runt i centrum där. :) Och massa fina kort blev tagna som kommer upp så småningom här på bloggen. Och när vi kom tillbaka så var lunchen klar, kycklinggryta med svamp och ris. :) Jättegott! Och därefter blev det lite efterrättsfika med läsk och hallon/blåbärspaj, hemmagjord. :D:D MUMS säger jag bara. :):) Åkte hemmåt vid halv 4 tiden och svängde in en snabbis på kvantum också. Behövdes lite saker till hemmet.

Och senare nu ikväll har jag tittat på allsång på skansen med mamma, mormor och morbror. :) Rätt okej idag faktiskt, gillade mest BWO för den som undrar. :D:D:D hihi.

Hoppas ni haft en bra dag och kväll. :)
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback