Bokläsning

Alltid när jag har sommarlov, eller är ledig så som lov så brukar jag bli en bokmal. :P Sjukt, men sant. Varje gång är det likadant. Och den här gången är det denna bok till vänster som läses. "När jorden rämnar" utav Reggie Nadelson. Därefter blir det (snart läst ut den) antingen den jag köpte samtidigt som denna på ICA eller den jag fick av syrran när jag fyllde år. =)

Kan inte riktigt bestämma mig vilken, det återstår att se. Och nu tänkte jag fortsätta lite med designer. Lite som ska ändra på några sen försöka få tag i personer som ligger först på listan.

Vad gör ni idag?
KRAMAR





Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* MATILDA

shit, de va sjuuuukt länge sen jag läste en bok haha :D

2008-06-23 @ 19:27:13 | http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback