The Dentist.

Nu är jag tillbaka hemma igen, efter ett besök hos tandläkaren. Ärligt talat trodde jag att skulle drunkna i mitt eget saliv, pga de är så dåliga på att spola upp. Två gånger fick jag sånna där kvälningar. + jag tror att att de ska ha sönder min tandställning när jag är där.... Han har nämlign lyckats med det 2-3 ggr.

Men iaf, nu sitter jag här med den högra sidan svullen som en boll. :P Haha, jag har ingen känsel. Och jag är lite rädd för min operation nu, för de har sagt att riskerna finns att jag inte kommer få någon känsel i underläppen efter operationen eftersom de ska flytta fram min underkäke och då kan nerverna som sitter där gå av eller töjas ut......

Annars så pratade han om att alla unga vuxna upp till 29 år kommer att under nästa år eller var det efter juli att få någon värdecheck hos tandläkaren med 300 kr på. Och då uppmanade han mig att komma igen om ett år, eller han sa att jag kommer få en tid av dem om ett år igen. SUCK. Jag gillar inte honom!! men se det på den ljusa sidan, nästa år vid den här tiden kanske jag har ett nytt ansikte och ingen tandställning. JIPPI!!

Aja, nog pratat om tänder och tandläkare. Nu ska jag väcka de andra, som fortfarande sover. :P De latmaskarna. Haha
Ha det bra.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Zarinah

Fy.. Tandläkare e inte skojiga!! Hoppas du får en bra dag ändå!!

2008-06-24 @ 13:23:14 | http://liillenz.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Han låter inte så trevlig, kan du inte byta?

2008-06-24 @ 16:56:24 | http://killingseagull.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Linn Holm

jag har flyttat fram min överkäke ..

2008-06-24 @ 17:00:07 | http://linnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback