UTMANAD

Jag har blivit utmanad av Sanna.

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
♥ Blogga
♥ Lovat älsklingen ligga på mest-aktiva listan.
♥ Titta på tv
♥ Inte prata så mycket. (har gått och tappat rösten totalt. :O)
♥ Sova senare ikväll

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sen så hade jag nyligen fyllt 9 år, troligen varit ute på Lådna vid middsommar.
Och just vid den här tiden hade jag sommarlov och kanske var ute och lekte med syskonen. =)

Ställen du bott på?
Kungsängen (född där) bor nu på Djurö, sen 12 år tillbaka typ.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Flytta hemmifrån.
Köpa en toy-pudel som jag alltid velat. :D
Haft bubbelpool och swimingpool
Skaffa hus i Turkiet eller Thailand.
Skaffat massa saker till familijen.

Personer jag utmanar:
Malin, Lexie, Evelina, Josefine, Jennie och Elli



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

haha får se om jag kanske gör utmaningen senare ;)

2008-06-26 @ 20:50:10 | http://musicofc.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

roligt med utmaningar :o)

2008-06-26 @ 20:51:13 | http://blooondiiie.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jennie

haha gah :P typ tionde gången idagjag blir utmanad! jag gör den senare då ;P

2008-06-26 @ 20:55:04 | http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback