För JAG har tagit studenten. :D:D:D

Äntligen är denna dag jag har längtat efter i 3 hela år här. :D Min studentdag. :D Helt underbart, måste även erkänna att det känns lite sorligt, kände tårarna bakom ögonlocken när vi sprungit av båten och fått våra betyg och blev mottagna av familjer och vänner. Men äh, jag är mänsklig. ;) Haha.

Liten sammafattning av dagen då. Det blir bra det va? =)
Började med att jag och Sanna mötte upp resten av klassen för champangefrukosten i slussen. Åkte till Dramaten där vi firade med klassen. :) Och mötte upp resten av skolan utanför där för att gå emot båtplatsen. =) Mycket skoj och skrik på båten. :D Haha, anlände till Nacka Strand vid 11 ungefär. Där vi möttes av familjer, vänner, lärare och vår rektor. Vår rektor, Peter Forsberg (aka, Foppa) ropade upp alla elevers namn när vi sprungit av båten och fick samtidigt våra betyg. Därefter möttes vi av familjerna våra där vi fick plakat, blommor osv. :D

Jag och min familj började promenera emot bilen när mamma plötsligt säger att vi ska vända för att pappa kom på att han hade ställt bilen på andra sidan. Men då visade sig att vi skulle åka BÅT hem. :D:D En gammal militärbåt typ, RÄTTELSE: det var tydligen ingen gammal militärbåt, utan en stridsbåt av något slag, sak samma, ascoolt iaf. Så vi åkte runt där ett tag och sen hemmåt, där det fortsattes med presenter, champange osv. Ett halsband av pojkvännes föräldrar fick jag och pengar av mamma, pappa, syskonen och pengar av mormor, moster och morbror. =)

Senare så åkte älsklingen med halv 4 bussen hem, träning..... Och jag sitter här efter maten nyligen och en promenad med hunden och sysster. :)


(bilder av Johan och mamma, collage av mig)




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jenny

Grattis! Skulle vilja ta studenten igen, fan va kul det var!

2008-05-29 @ 19:13:13 | http://grynet86.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

GRATTIS :D

2008-05-29 @ 22:17:03 | http://musicofc.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

GRATTIS! Hoppas att dagen var lika underbar som det ser ut på bilderna! =)

2008-05-29 @ 22:43:38 | http://killingseagull.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* cilla

åkte du inte flak med klassen efter? :o

2008-05-30 @ 13:54:47 | http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback