Fredag, 23 maj.

Hejhej.
Äntligen fredag igen. :) Veckorna går så himlans fort nu alltså, på torsdag tar jag studenten. :D:D Och det som känndes som om det var en evighet tills dess förut. :P Varit ledig idag, är ju klar med alla kurser nu. Mailade in de två sista igårkväll. Sov till 10 brevid älsklingen då jag tjatade om att få frukost på sängen, vilket jag fick också till slut. :D:D

Inga speciella planer idag, bara ta det lugnt fram till 16 tiden, då jag och älsklingen ska iväg till Kista. Titta på nya Indiana Jones på bio. =) Blir mat därborta också. :) Dock känns det lite konstigt att åka iväg utan smink på mig. Åkte ju hit i onsdags och det var egentligen inte planerat, så jag hade ju inte mina saker med mig. (Läs, smink) Men det får duga ändå, får tvätta bort det värsta som ligger under ögonen. =)

Så kanske inte så mycket bloggning på kvällen, vet inte riktigt när vi kommer hem. Men lite hinner jag nog. Imorn är det lördag, och älsklingen har match som jag ska titta på om vädret tillåter det. =) Sen så vet jag inte om jag åker hem på lördag efter matchen eller på söndagen.

Hur ser era helgplaner ut?
Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jenny

Tack:) du också! Helgplanerna är inte många, jag hoppas att jag ska få jobba lite!

2008-05-23 @ 13:27:34 | http://yeahnysliv.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* fijaah

meen.. du är ju aldrig hemma längre.. haha, men det gör inget, det blir lugnare utan dig:D.

ps. jag hade din klänning idag:D

2008-05-23 @ 13:46:12 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Evelina - blivande brud <3

hoppas du får en bra helg!

2008-05-23 @ 16:35:09 | http://evelinastrand.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* mia

Tack så mycket. Dagen har mest handlat om sömn och kräk.

Ha en bra helg.

Mia

2008-05-23 @ 19:18:18 | http://livetsommammaochkvinna.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* madeleine

ja veckorna går helt galet fort!

kika gärna in på min blogg :)

2008-05-23 @ 21:49:04 | http://ballt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback