Lördag, 10 maj

Hejhej. =)
Förlåt för dålig uppdatering igår. Jag hade fullt upp. :P
Började dagen med att åka till skolan vid 10, gjorde klart ett arbete och redovisade ett annat. Allt gick jättebra. =) Tog 14.30 bussen hem, för att lämna dator och packa ner nödvändiga saker. Tog 16-bussen in till stan, skulle egentligen träffat en kompis för fika och shopping. Men eftersom jag inte hann det så blev det bara en snabbis in på Gina Tricot för att se om klänningen jag planerat att köpa fanns kvar, men självklart gjorde den inte det.

Följde Sanna till pendeln mot Södertälje, vad hon skulle göra får jag inte berätta. ;) Och själv tog jag pendeln emot Märsta, men hoppade av vid Sollentuna eftersom jag skulle på pojkvännens teateruppvisning. hans föräldrar hämtade upp mig vid Sollentuna station strax efter 18. Och åkte vidare till det stället uppvisningen skulle vara. Förvisningen började 19 och handlade om Shakespers "En midsommarnatssdröm" =) Jättebra teater och alla var grymt duktiga.

Åkte senare hem efter förevisningen som slutade strax efter 20. Satte på tvn när vi kom hem och tittade på talang 2008, fler som såg det? Hoppade senare i säng. =)

Och nu sitter jag här efter en god sömn och frukost. Johan har precis gått till sin match, eller samlingen iaf. Jag ska senare vid 12.30 också kila iväg ner till planen. =) Efter matchen som pågår i 2½ timme, är det planerat att köpa ingredienser till chokladbollar och lite att dricka till det. =) Sen får vi se hur dagen slutar. =)=)

PS: Gårdagens outfit är på väg upp också, samt dagens outfit. =)

Hur ser er dag ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jen

aha oj de va länge de.. jag hade tänkt mig som en vanlig fotbollsmatch haha :P

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Evelina - blivande brud <3

åh vad roligt med en pojkvän som spelar teater!!



kram

2008-05-10 @ 11:37:59 | http://evelinastrand.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* E L L I N O R

Jag ska iväg till Gävle & kolla på musikalen Sound Of Music! :D

2008-05-10 @ 14:22:36 | http://ellinorber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback