Söndag, 4 maj.

Godmorgon på er.
Sovit gott hoppas jag. Själv har jag också gjort det trots jag sovit ensam i vårt stora hus. :P Haha, eller hunden har ju legat i min säng. Men han räknas inte på det sättet. Vaknade av att han låg och gnydde i sängen, bara gå upp och rasta honom då. Som tur var sprang han ner till mormor och min morbror som tog ut honom en sväng.

Min familj kommer hem i eftermiddag/kväll någon gång. Trotts att det varit lugnt och skönt här hemma så börjar jag faktiskt sakna dem. ;) Syrran kom tydligen till final idag, och mamma ringde precis och talade om att de vann med 3-1. Så de ska spela kl13. igen. :D Och syrran hade tydligen gjort det första målet också. ;);)

Närmare 20 grader till och med. Så jag ska nu ta och käka lite frukost och sen bär det av ut i solen. :D
Förbättra solbrännan jag började på igår. ;)

Hur ser er dag ut? Solning eller pluggning kanske?
Ha det bra, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback