Fredag, 17 oktober.

Då mina vänner är det äntligen fredag. :D:D Skööönt.
Denna vecka har gått minst lika fort som alla andra, eller vad säger ni? =)

Eftersom jag ska vara barnvakt i eftermiddag så är jag hemma nu, tog samma buss/tåg som älsklingen när han åkte till jobbet. Så jag var hemma till kl.10. Tog en promenad med hunden, jises vad kallt det har blivit utomhus nu. :( USCH!

Annars så ska jag vara barnvakt som sagt, ska hämta upp den äldsta tjejen som är 7 år ifrån fritids vid 14-rycket därefter tar hon & jag bussen för att hämta upp hennes lillasyster som är 5 år. Därefter åker vi hem till dem och käkar lite mellis och leker antar jag. :P Sen så kommer väl deras föräldrar vid 17-tiden.

Angående mina sega uppdateringar, så kan jag tyvärr inte rå för dem. Sitter och tänker vad jag ska skriva innan jag loggar in, och sen när jag väl öppnar för att nytt inlägg försvinner allt jag planerat. :S:S Så, ni får ha tålamod med mina uppdateringar. De kommer när de kommer. :D

Ha det bra.
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback