Hemma

Då är jag hemma igen, efter 5 timmars barnvakt sittande. :)
Tjejerna var jättesnälla och duktiga, ena av tvillingarna satt och kramade mig halva kvällen och sa att hon älskade mig. :D Är inte det hur gulligt som helst. :D:D

Iaf, så har jag tjänat 500 kr. :D Vilket innebär att jag har råd med jackan jag vill ha. :D:D:D Dock har jag inte bestämt mig om jag ska spara eller köpa jackan. :P Vilket dilemma. ;)

Annars så har jag tänkt hoppa i säng nu. Ska upp innan 7 imorn, följer med mamma och pappa till Uppsala imorn. Syrran har cup där, dock sover hon tydligen kvar där nu inatt i en gympasal. :P hehe, mysigt. =)=)

Hoppas ni haft en lika bra kväll som mig. =)
GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback