Söndag, 14 september.

Hej!
Igår blev det lite dålig uppdatering, var ju inte hemma på hela dagen. :P Åkte vid halv 9 hemmifrån till Ingarö, syrran hade hemmamatch och den vann de med 10-2 som jag skrev i mobilbloggningen. ;) Sen åkte vi till Sickla köpcenter och syrran köpte en skinnjacka och jag en i samma modell fast inte skinn, bilder finns här. =) Därefter åkte vi till Högdalen där syrran hade ännu en till match, dock förlorade de den med 3-5 men de spelade jättebra. :D

Därefter åkte vi till Mölnvik, bror och jag beställde på McDonald och resten av familjen beställde taimat. =) Och sen bar det av hemmåt, äntligen. ;) Var hemma till kl.20 ungefär.

Och idag ska jag strax ta och packa väskan för att ta 15.25 busen till Sollentuna, där jag möter upp älsklingen och sen åker vi tillsammans till Kista Galleria och tittar på bio, Babylon A.D. ska vi se. =) + lite mat blir det innan också. Kanske mobilbloggar därifrån, vem vet ;)

Nä, nu packa. ;)
Hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Ingrid's fotoblogg ^^

fin blogg =)

2008-09-14 @ 14:16:48 | http://svartvitnagellack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback