Torsdag, 18 september.

Hej där.
Fortfarande lite seg uppdatering men eftersom jag inte tog med min laptop kan jag inte direkt blogga när jag vill och jag har lite bloggtorka.. :( Och sen har jag nog åkt på älsklingens förkyldning också. :(

Annars så åker jag hem imorn, fredag. :( Vill inte lämna älsklingen men har varit här sedan i söndags så det är dags nu. Dessutom är jag knappt hemma längre faktiskt.. Och sen så måste jag fixa biljetter till helgens match. Johans lag ska spela SM-finalen på Zinkensdamm i amerikansk fotboll. Fler som ska dit?

Nä, nu har jag några filmrecensioner att skriva. :)
Ha det bra
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

Jag tror jag var på zinkendamm eller vad det nu heter i tisdags.. och kollade på fotboll....

2008-09-18 @ 23:27:07 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback