Slut på dagen :)

Hellu!
Orkade inte uppdatera när jag kom hem, var inte hemma fören vid strax efter 19-tiden. :P
Var ju på sjukhuset för inskrivning inför operationen med mamma, kändes som vi träffade hundratals läkare osv. :D Haha, men om man ränkar är det 4 viktiga personer vi träffade. :P Känns lugnt såhär 13 dagar innan operationen. :) Jag går nu också på pencilin pga tandinflamation.... Viktigt att jag är frisk till operationsdagen. :D Så ingen mer träning för min del nu innan operationen, hade tänkt att nästa måndag, 20e, skulle vara den sista men igår blev den sista då istället. :( Lite tråkigt, men jag kommer tillbaka sen igen. :D:D

När vi väl var klara på sjukhuset vid halv4 tiden så åkte jag och mamma vidare till Ringen, gick runt där i säkert 1-2 timmar skulle jag tro. :) Käkade middag sen på McDonalds i slussen och därefter 18.02 bussen hem igen. :):) Så förutom träningsvärken så har jag ännu mer ondare nu efter att gående idag. :D Och imorn blir det mer gående, för då följer jag med mormor till Kista, tror morbror skulle med också. :):) Nä, sängen för mig nu.
Ha det bäst.
Kramar

Läs denna artikel om lilla Victor som inte fick dö hemma, så rörande och hemskt att de inte tillåter hemsjukvård för barn under 18 år. :( http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4901243.ab



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback