Blivande tatuering. :D

Är grymt sugen på att gadda mig! :D
Satt och tittade lite på google nu ikväll och hittade en utav mina blivande tatueringar :D

Vissa kanske tycker det är opersonligt att leta på google efter tatuering som sen ska sitta hela livet, det kan väl  jag också tycka faktiskt. Men det beror på sen hur man tänkt det om man ändrar någonting på den osv.
Just den jag ska göra vill jag ha på sidan om magen och kanske att den går under troskanten lite grann ner på låret. Vi får se hur jag planerar hur långt den ska gå ner, inte allt för långt iaf. :P

Men annars så ska jag också ändra färg på den, hittade bara denna bild och har inte lyckats ändra färg riktigt, men den ska gå i BLÅTT eller LILA iaf. :D (färgerna till höger hörn om blommorna) Vad tror ni, blir det snyggt? ;)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Channi

Jag vet inte hur det är med rött men tänk på att blått är en färg du kommer behöver fylla i igen inom några år :)



Om du ville att jag skulle rita nånting är det bara att hojta till ^^

2009-08-13 @ 22:22:49 | http://channi.wordpress.com/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Viktoria ♥

coolt! =)

2009-08-14 @ 11:31:40 | http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback